21/05/2012

Product Test & Facial Class by Kak Zunita & Bloggers..

Salam...dalam pencarian mencari ilmu semestinya ada guru yang mengajar dan mendidik...hujung minggu lepas..saya berpeluang membuat 'observation' skin care class yang dikelolakan oleh Kak Zunita..Ini 2nd class saya untuk refresh balik dan juga belajar perkara baharu..nak jadi consultant..kenala tau pasal product...kenala tau technique digunapakai...personal experience saya juga byk membantu..Almaklumla..Mama saya seorang Beauty Consultant Biotherm..saya pernah guna Biotherm..memang BEST la..tapi x mampu menampung kosnya...satu produk pun seratus lebih..huhu...kalau pakai Mary Kay..adala pendapatan bulanan...Back to our topic, class skin care tersebut sebenarnya daripada Mary Kay. Dimana mereka telah meminta Nuffnang untuk mencari wakil bagi melakukan produk review di mary Kay...kalau x silap saya lah..maka dengan itu Kak Zunita represent Mary Kay untuk demo di HQ Mary Kay and seterusnya jadi client dia la..bestnya kalau dapat trust yang macam nih...Siapa bloggers itu...the very fashionable Ms Nisa Kay, blognya pun nama Nisa Kay dan kawan2nya..Owner blog Pen Merah dan Seazuka. (Aiya Seazuka nih x brape ingat nama blog dia..huhu..sorry ye)...saya bertuah dapat ikut class ni..terima kasih Kak Zunita bagi saya ikut..heheh....x sempat tangkap gambar mereka cuci-cuci muka..huhu..xpe..lepas nih saya sendiri cuci muka sendiri...more posts on next class..Chao2!

Blog owner..Nisa Kay & Seazuka (Sorry again..x ingat your blog)..trying out Botanical Mask

Harta karun Kak Zunita!!..not the camera...tu bloggers punyah...

Bila bag tu dibuka..Macam2 ada...

Kak Zunita applying Eye Shadow to Nisa Kay

Kak Zunita applying Eye Liner to Pen Merah

Calit Eye Shadow pulak..

The gorgeous Kak Zunita & Nisa Kay

No comments:

Post a Comment