21/05/2012

Pengenalan 2012...Fifi's Cookies & Treats dan Mary Kay..

Salam Semua!...seperti yang tidak ramai ketahui dan jangka..saya telah meletakkan jawatan saya dan melupakan impian bekerja 9 to 5....mengapa? mengapa? mengapa?...seperti yang tidak ramai sedia maklum.. saya bercita@ mencapai impian Baking...hahah...mencapai impian menetap bersama suami tercinta..dan I follow dia....mengapa..kerana dia seorang askar..apa kaitan..kerna dia di taiping dan saya di KL..boleh kah gitu...ada insan yang boleh berjauhan..saya adalah insan sebaliknya...hehe...so..that is why..I'm starting my online business..walau dapat sedikit..saya x kisah..janji saya puashati dan suami izinkan saya bekerjaya begini...maka dengan itu dengan happynya saya announce bahawa saya adalah full time Mary Kay Beauty Consultant & Full time Baker di Fifi's Cookies & Treats...to siapa2 yang jadi housewife berjaya..silalah kongsi tips anda di ruangan komen..

Di atas ni catalog Mary Kay for 2012..


Dan ini brand aku yang sedikit blur nih..huhu..anyway..akan update on products....

No comments:

Post a Comment