21/05/2012

Mary Kay!..Pack Beauty Consultant

Yeay!..saya dah dapat Starter Pack untuk jadi Mary kay Beauty Consultant..Sangat happy dan tak sabar nak test this product dekat orang lain.bag dia mcm poekcet Doraemon..FYI..saya memang pengguna produk Mary Kay..Testimoni saya..Im happy with the product..xdela cun melecun lepas pakai..product ni is very gentle on me..muka saya x lagi tight after cuci muka..kerana formula dia yang x macam sabun..foamy facewash sebenarnya tightens your skin and dries out your skin..makeup dia pun saya x gatal. Dan yang paling best!..foudation dia sgt light..pernah guna foundation yang macam salap..letak je kat muka..nak sapu..mak aih..tapi foudation dia macam disappear dalam skin..Lipstick!..OMG..I bukan fan of cosmetics..so i x beli expensive fancy cosmetics..I cannot use brand like revlon, maybelline, silky girl, AVON..and etc sbb bibir naik bintik2 dan gatal gila. Tapi I can say my lips can tolerate dgn lipstick Mary Kay..Very cool and minty..fresh La!..So nak citer2...Nak share my starter kit..happy dapat buat business ni..makes me feel proud that I am a woman...Mary Kay!

Dalam Bag ni boleh susun produk by type sebab ada compartment

Bila lipat bag ni dia jadi kecik je..macam bag doraemon..huhu..

Side View..paham x...

Catalogs, flip card, samples & pamper set

Ala2 corporate bag gitu..

No comments:

Post a Comment